FBemailTwitterlinklink

25.03.2013

Misz-masz czyli... kamizelka, czapka i kilka pierdół na kołnierzyk :)



Futrzasta kamizelka, która przewinęła się gdzieś w strychowym poście, w końcu doczekała się przeróbki,
trwało to dosłownie 10 sekund, bo wystarczyło rozpruć w jednym miejscu...






I kilkoma szarpnięciami wyprułam zamek i to swetrowe coś, co otaczało futerko, takie prucie to ja lubię :P




PRZED



PO



Jak najszybciej ozdobić zwykłą czapkę "robola"? Oczywiście ćwiekami :)
Wystarczy kilka, piramidki, stożki, okrągłe, nieważne jakie, kilka chwil i gotowe :) 



Na koniec kilka pierdół które można przyczepić do kołnierzyków, bardziej 'feszyn' zwrot - collar tips ;)
Gruba skóra, pinezki (można użyć też bigli kolczykowych, nawet lepsze będą bo dłuższe) i zatyczki (od kolczyków) 


Wycinamy ze skóry dwa dowolne kształty, wbijamy pinezki, wpinamy w kołnierzyk i tadaaam :) Każdy może sobie ozdobić nudną już koszule, bluzkę czy kurtkę :)

Trójkąty 



Krzyże

Przy okazji możecie zobaczyć moje rude ombre, to pierwszy krok w rozjaśnianiu z myślą o szalonym kolorze na wiosnę ;) 




Można wpiąć także w kieszonkę :)



Jaskółki 

Tak, to siostry tych które miały czynić wiosnę, może tym razem się uda :) Tutaj dodałam jeszcze kawałek łańcuszka, ale można go dodać i do trójkątów i krzyży, jest pole do popisu :)



Biedrony

Które w rzeczywistości są kolczykami :)





I tym wiosennym akcentem was żegnam i słonecznego dnia życzę :)

______________________________________

Kinga 

9 komentarzy:

  1. też ostatnio sobie przyczepiłam kolczyki wkręty do kołnierzyka, nie dość że 2w1 to jeszcze wyglądało super. A co do ombre też z chęcią bym sobie zrobiła ale szkoda mi włosów więc na razie pozostaje mi podziwianie z odrobiną zazdrości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też mi było szkoda, ja wgl od ok 2lat wcale nie malowałam włosów, więc chyba w końcu musiałam coś zmienić :)

      Usuń
    2. ombre wyszło cudne!!! :) przeróbki jak zwykle genialne.

      Usuń
  2. Fajnie przerobiłaś to futerko. <3 Szkoda, że ja nie mam takiego ;c Pozdrawiam, Edith :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedź lumpexy! a nuż się trafi futerkowa perełka :)

      Usuń
  3. Już z pół roku temu miałam coś takiego sobie zrobić, ale nie mogę się w sobie zebrać :) u Ciebie fajnie to wygląda i biedrony wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post ! ; *

    oby wiecej i czesciej takich ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. extra pomsły!!! zapraszam do mnie :) OBSERWUJĘ :) będzie mi miło jak też mnie zaonbserwujesz :) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszły Ci te dodatki do kołnierzyków bardzo mi się podobają i fajna inspiracja.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)