FBemailTwitterlinklink

11.03.2017

•••••




Po bardzo długiej przerwie wracam z nową przeróbką i mam cichą nadzieję, że są tu jeszcze osoby, które całkiem o mnie nie zapomniały ;)



To zdjęcia inspiracji, które skusiły mnie do przeróbki. Takie misiowate kurtki były swego czasu do kupienia w H&M i o ile się nie mylę, nie było czarnej wersji, w każdym razie ja widziałam tylko te beżowe :)


*źródło: pinterest*



*źródło: blvckd0pe*


Zima teoretycznie już się kończy ale chłodniejsze dni jeszcze nam potowarzyszą, więc taka kurtka sprawdzi się na ten czas. Misiowaty płaszcz dostałam od teściówki, długo już w nim nie chodziła bo jak stwierdziła "wiatrem podszyty i ciepła za dużo nie daję" :) Więc na wczesną wiosnę jak znalazł :)

Rozpędziłam się i nie zrobiłam zdjęcia przed skróceniem "baranka", tu foto zaraz po obcięciu ok. 35cm. Płaszcz był zapinany na guziki, miał zwykłe kieszonki w przodach i dość duży rozłożysty kołnierz.




Rękawy były trochę za długie a brzegi już przetarte więc od nich zaczęłam. Wyprułam części które przypominały ściągacze i wycięłam nowe, trochę krótsze. Kawałek dołu który odcięłam, posłużył też na kieszonki oraz odszycie pod zamek, jednak w trakcie szycia stwierdziłam, że jednak z niego zrezygnuję. Rękawy skróciłam o 5 cm, zszyte ściągacze doszyłam do rękawów, wywinęłam i ręcznie zszyłam z podszewką.










                                    Stare kieszonki zszyłam i na to miejsce naszyłam nowe.






Pozbyłam się guzików a przody przecięłam gdzie następnie wszyłam zamek.







Kołnierz zmniejszyłam obcinając ok. 10 cm. Wykończyłam dół kurtki podwijając i podobnie jak w rękawach, ręcznie doszyłam podszewkę, tak samo postąpiłam z kołnierzem.




Tak wygląda gotowa kurtka :) 









Jak Wam się podoba taka wersja kurtki? Czy pożegnaliście już zimowe ubrania? :)


________________________________

Pozdrawiam 

Kinga 

7 komentarzy:

  1. Oj Kiniu w końcu wróciłaś:) podziwiam Cię za pomysłowość :) oby tak dalej :) pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przeróbka, nadałaś temu ciuchowi drugie życie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest uwielbiam Twoje przeróbki ! mam nadzieję ze zostaniesz tu na dłuzej!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, wspaniałe przeróbki ;) ;* ostatnio zamawiałam koszulki z jednej strony, gdzie robią nadruki https://www.koszulkomat.eu, ale nie podobają mi się w nich dekolty. A Ty zainspirowałaś mnie do tego, aby je przerobić. Super, będę wpadać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego rodzaju materiał jest teraz bardzo modny. Fajnie, że zdecydowałaś się na to, by go wykorzystać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna odsłona, wygląda znacznie lepiej po przeróbkach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)