FBemailTwitterlinklink

4.10.2013

Skórzany pasek i dziwna bluzka




Kto pamięta barokową spódnice z wielkiej babcinej kiecy? W szafie zalegało jeszcze sporo materiału, w sam raz na kolejną szybką spódniczkę, do kompletu dorzuciłam resztki skórzanych spodni...




zwęziłam materiał zaszewkami, odprułam pasek i przyszyłam do gotowej spódnicy 




i tyle :) nie trzeba dużo żeby zmienić rzecz, lubię takie małe detale :)




to koronkowe, to body z sh :) 




Teraz bluzka która mnie męczy, wyciągam ją z szafy i odwieszam, bo nie wiem co z nią zrobić, a wyrzucić mi jakoś szkoda :< (jak większość rzeczy zresztą :P )



ma coś w sobie, podobają mi się kropeczki i malutkie wstążeczki przy szyi, które można zawiązać w kokardkę ale irytują mnie rękawy 



a w przodzie te dziwne "klapy" a pod klapami... 




...dziura i tak jakby pod spodem ta bluzka była krótsza, dziwna ona i nie mogę jej rozkminić. Jak myślicie co by można z nią zrobić?? Bo jak na razie, to nic mi do niej nie pasuję, nie wiem, nie wiem ... 


___________________________________


Może ktoś mnie zainspiruje czymś nowym, jeśli macie jakiś pomysł na nią piszcie w komentarzu :) 

_________________


Kinga

13 komentarzy:

  1. Spódnica po przeróbce wygląda fantastycznie :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do koszuli przyszedł mi od razu pewien pomysł :) http://zszywka.pl/p/bluzeczka-w-grochy-5191509.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ozdobiłaś tą spódnicę paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka dziwna?
    raczej śliczna!
    Masz świetnego bloga! Co powiesz na wspólną obserwacje?
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica ze skórzanym paskiem to dla mnie strzał w 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Spódnica z tym paskiem wygląda cudownie.
    A co do koszuli może po prostu obetnij rękawy na krótsze, albo całkowicie bez rękawków, zwęź jeśli jest za duża i może wszyj gumkę pod biustem?
    www.networkerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt szeroka nie jest, tez myślałam o zlikwidowaniu rękawów i tej "klapy", myślę że już niedługo pokaże jej nowe oblicze :)

      Usuń
  7. spódnica z paskiem wygląda świetnie :) bardzo ciekawy blog. Jestem już ciekawa co wykombinujesz z koszuli :D
    oczywiście zapraszam do mnie i obejrzenia moich DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Bardzo mi się podoba. Można jeszcze dodać taką torebkę http://badanga.pl/Promocja/6289/Super-cena-SUPERMODNA-ROCKOWA-TOREBKA-Z-WIEKAMI

    OdpowiedzUsuń
  9. co do bluzki to też nie mam na nią pomysłu, ale spódniczka wyszła Ci pięknie :))
    ps. już jest nowy halloweenowy post jak co, mam nadzieję, że Cię zainspiruje do spędzenia następnego halloween równie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)