FBemailTwitterlinklink

11.05.2013

Biało-złota bransoletka



Dziś bransoletka z biało-złotego sznurka, a co było mi potrzebne do jej wykonania? Zobaczcie ;)



♣ igła i cążki



♣ kawałeczek łańcuszka, mały karabińczyk i 2 wygięte druciki




♣ 2 atomizery od perfum ( ta część co "psiuka" :P )




♣ 2 kawałki sznurka




♣ pistolet na klej





Igłą robię dziurki ( szczerze myślałam, że będzie łatwiej to przebić więc na początku pomogłam sobie naparstkiem i popychałam nim igłę, i jakoś poszło )



Do jednego końca łańcuszka doczepiam karabińczyk a do drugiego mniejszy wygięty drucik




Zczepiam jedną zatyczkę z większym drucikiem, drugą z mniejszym razem z łańcuszkiem




Kawałek sznurka zszywam w ten sposób, przyklejam do zatyczki i mocno dociskam






Drugi kawałek sznurka "przewlekam" przez pierwszy, tak samo przyklejam i bransoletka gotowa :)





Jak widzicie opłaca się zbierać nawet takie niepozorne 'przydasię' ;) W kolejnym wpisie wykorzystanie innego elementu perfumowej buteleczki i biżu na lato :)


_______________________________________

Pozdrawiam

Kinga


3 komentarze:

  1. Łatwiej byłoby Ci przebić to psikadełko, gdybyś wcześniej trochę podgrzała igłę :) A efekt końcowy bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tymi atomizerami od perfum. Często miałam pomysły na bransoletki, ale brakowało mi własnie takiego elementu!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)