FBemailTwitterlinklink

14.05.2013

Pierścionki i proste biżu z rzemyka



W poprzednim wpisie pokazałam przykład, jak wykorzystać niepozorne atomizery od perfum, dziś kolejny przydatny element który możemy zamienić w fajną biżuterie :)



Nie wiem niestety jak nazwać tą "część" i nie każda buteleczka perfum ją posiada, ale można popytać koleżanki, może ciocia, mama lub siostra mają puste (lub prawie puste) fiolki z tą częścią, które mogłyby oddać :) Właśnie z tego elementu powstaną dziś pierścionki :)



Muszę przyznać ze zainspirowałam się tymi z h&m 


[*zdj. z bloga Mirelli Szymoniak http://fogdancing.blogspot.com/*]



Udało mi się zdobyć dwie takie części, potrzebowałam jeszcze papieru ściernego i nożyka (pomagałam sobie jeszcze nożyczkami i cążkami)



Odcięłam kawałki które były wąskie, trochę nożyczkami, trochę nożykiem




Jedna część posiadała w środku dodatkową, plastikową (na szczęście cienką) obręcz, którą wyrwałam cążkami




Było dużo tarcia papierem, we wszystkie strony



Od środka również :p



I pierścionki gotowe :)







Zrobiłam jeszcze bransoletkę i naszyjnik na lato, długi rzemyk, igła z nitką i kilka starych przydasiów : plastikowe zawieszki, koraliki itp. :)



Zawieszki w kształcie gwiazdek posłużyły jako zapięcia :)
Bransoletkę można nosić na ręce lub na nodze :)





Naszyjnik





____________________________________________

☼ Pozdrawiam ☼

Kinga



5 komentarzy:

  1. jesteś genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) szczególnie pierścionki :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionki do mnie nie przemawiają, ale podobną bransoletkę zrobiłam sobie w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! ; * ;3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)