FBemailTwitterlinklink

24.07.2015

•••••••



Dziś przemiana czarnego stroju kąpielowego i narzutka ze starej spódnicy :)

Strój kupiłam kiedyś w ciuchlandzie z myślą noszenia do szortów jako body, ma mocno wycięte plecy co bardzo mi się w nim podoba ♥



Niestety, dopasowane rzeczy na gołe ciało zdradzą wszystko, tam coś prześwituję, tam coś się odznaczy, wiadomo, a że żaden stanik nie wchodził w grę, przyszywanie jakichś gąbeczek też skończyło się fiaskiem, pomyślałam że poratują mnie frędzle :)

Znalazłam do tego celu starą bluzkę, na plecach odmierzyłam wąski długi prostokąt a następnie pociachałam go na cienkie paski, zostawiając 1cm przy brzegu







Przypinam frędzle do górnej części body i przyszywam




Bo bokach kostiumu były też takie plastikowe ozdoby, które postanowiłam zastąpić zwykłymi gumeczkami







Body gotowe :)



Czas na narzutkę która kiedyś była maxi spódnicą, niestety było wiele prób przeróbki i została już spruta na części. Lekki, odrobinę prześwitujący materiał w fajny wzór wydał mi się idealny na letnie kimono



Jedna duża część na tył i 4 mniejsze na przody i rękawy




Po zszyciu ramion wyrównuje przody, odcinam nadmiar materiału i robię większy otwór na szyję




Zszywam rękawy, przykładam do boków narzutki i zaznaczam miejsca gdzie będą się kończyć i od tych punktów łącze boki do samego dołu



Następnie wszywam rękawy, obrzucam i wykańczam brzegi, kimono na lato, raz! :) Taką narzutkę można uszyć bardzo szybko, nawet początkujący da sobie radę, namawiam do szycia! ✂

A tu wszystko na ludziu





Szorty ze strychu a trampki z sh ;)





Która rzecz podoba Wam się bardziej? :)




Pozdrawiam
Kinga

19 komentarzy:

  1. Masz talent! :* Ja mam tylko nieopublikowanych przeróbek, że muszę się w końcu za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudowna przeróbka. Dziękuję Ci za odpowiedzenie na poprzedni komentarz. O i bym zapomniała... Dziękuję za krótkie oczekiwanie na kolejnego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje przeróbki! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne przeróbki :) A ten strój kąpielowy, normalnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne przeróbki ! Czekam na kolejne wpisy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Body cudo :) powodzenia w dalszych przeróbkach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł ze strojem kąpielowym jako bodami, ja nigdy sie nie przełamie do nic, ale podziwiam za wybronienie się z prześwitujących części. :) No i narzutka bardzo mi się podoba, lubię takie wzory, a całość daje ciekawy i estetyczny efekt. Super pomysł. :)

    www.ellalithcapricorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała przeróbka. Nadawanie odzieży nowego życia to jest to! Ciekawa fotorelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzutka cudowna! będę odwiedzać :)))

    handmade-box.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowe i dobrze wykonane:) ładne i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie. Najlepsze przeróbki wychodzą właśnie ze starych i wytartych rzeczy. Ostatnio uszyłam skórzaną bluzkę ze spodni, wpadaj zobaczyć :) pozdrawiam, Alicja
    www.szfalnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kapitalna przeróbka, zwłaszcza ten stroj. Nigdy nie myślałam, że da się uratować strój kapielowy, natchnęłaś mnie inspiracją ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważne body :o Wszystko prezentuje się niesamowicie! Oosbiście jakos nie chce mi się bawić w przeróbki, strasznie tego nie lubię. Dlatego Ciebie bardzo podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, no nie wierze ze ty to sama zrobiłaś! :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ubrania, wyglądasz w tym świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę! Świetny wpis!

    Zapraszam do zapoznania się z ofertą http://welnabawelna.pl/wloczki-z-jedwabiu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem ten blog jest prowadzony bardzo dobrze.Ja sam bardzo żałuję że takiego blogu nie mam i długo nie będę miał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ten blog w każdej chwili będę na pewno wracał.Wszystko jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)