FBemailTwitterlinklink

20.12.2014

•••••••



Dziś pokaże jak szybko można zrobić fajną ozdobę na świąteczny stół i tym samym może zainspiruję Was do stworzenia własnych stroików :) 



Jako bazy użyłam starej tortownicy :P można ją zastąpić np, metalową tacką lub grubą tekturą. Z sizalowego sznura zrobiłam "sianko" i wypełniłam nim środek. Pod spód włożyłam też kawałek takiej sztywnej siatki by uniosła nieco sianko z tyłu.



Sztuczna gwiazda betlejemska zyskała złoty środek i listki 




Kawałek drutu wyginam na kształt laski, maluję na złoto i przyklejam do niej kokardkę z papieru w nutki :) 




Do kwiatka dodaję kawałek wstążki, z boku stawiam 2 choinki które robiłam w TYM poście oraz
 małego jelonka z tektury :) 




Na koniec, stawiam z przodu słoiczek z gruboziarnistą solą i małą świeczką.



I gotowe :) 




Jeszcze gwiazdka z guzików :)  

Do jej wykonania potrzebujemy :

- 4 patyczków po lodach
- rozmaitych guzików i koralików
- sznurka lub nitki
- sreberka
- mocnego kleju
- nożyczek



Sklejamy patyczki w "plusy" a do jednego z nich mocujemy zawieszkę z nitki. 



Łączymy wszystko do siebie na kształt gwiazdki. 



Dodatkowo wzmacniamy klejem. 



Ozdabiamy patyczki guzikami. 




Z folii ucinamy pasek o szer. ok 5cm, zwijamy w rulonik, dzielimy na 4 części, składamy w gwiazdkę i doklejamy mały guzik. 



Przyklejamy ją na środek gwiazdy z patyczków, na koniec jeszcze kilka koralików i gotowe :)



I tu się pochwalę, że ta ozdoba pojawiła się w kolorowej prasie 
tj. czwartkowej (18.12) gazetce sklepu groszek :) :P 

(screen ze strony groszek.com.pl) 



_______________________________

Po świętach nowe przeróbki, do zobaczenia :) 

Pozdrawiam

Kinga
____________

2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)