FBemailTwitterlinklink

23.04.2013

Tyłem na przód


Dziś szybka przeróbka marynarskiej bluzki. Dostałam ją od przyjaciółki i z początku nie wiedziałam co z nią zrobić, więc trochę przeleżała w szafie...
Z przodu zapinana na guziki i z wyszytą kotwicą



za to bardzo podobał mi się cały pasiasty tył



Więc pozbyłam się poduszek ramiennych, metki, guzików i zszyłam lamówki, chowając tą z dziurkami pod spód




i gotowe :) 






i tak będę ją nosić, tyłem na przód, a co! :p







*spodenki z wysokim stanem, pasek i kapelusz są z sh ;)

_________________________________________________


miłego i słonecznego dnia Wam życzę :)

Kinga

7 komentarzy:

  1. a u Ciebie zawsze mozna zaczerpnać jakiejś nowej inspiracji:) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. super! dużo lepiej wygląda tyłem na przód :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to zrobilas ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. http://allegro.pl/szorty-diy-kwiecisty-print-must-have-lato-i3226563025.html fajne na lato ?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)