FBemailTwitterlinklink

9.11.2012

Bordo

Bordowe "dzwonowate" spodnie wygrzebałam z szafy mamy. Niestety spektakularnej przeróbki nie będzie, bo tylko mocno je zwęziłam a z tyłu nogawek wszyłam zamki.






To jedno ze zdjęć które w miarę oddaję kolor spodni, bo poniżej pod światłem jarzeniówki są czarne -.-



Tak jak mówiłam nie zrobiłam z nimi nic specjalnego, dla tych "zgłębionych w temacie" zwężanie i inne drobne przeróbki, są na porządku dziennym. Nogawki były rozszerzane na kształt dzwonów, a z tyłu ciekawie zszyte, już z rozporkami na dole. Zamki są tylko do ozdoby, więc nie będą nawet rozpinane. Kilka zdjęć w trakcie.








A tu moje 3 przykładowe sposoby na ich noszenie :)


koszula - sh
buty - new look



koszulka - sh
pasiak oversize - sh
buty - ?



koszulka - sh
kamizelka - szafa mamy
buty - timberland 


Za jakość zdj obwiniam światło i tez trochę sprzęt no ale.. Przyjmę każdą nawet najgorszą krytykę :)

Życzę Wam miłego i twórczego weekendu!! :)




2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)