FBemailTwitterlinklink

25.10.2012

"AKCJA - PRACOWNIA"

Do Perfekcyjnej Pani domu mi daleko, przyznaję. Zazwyczaj utrzymuję porządek na stopniu dostatecznym ew. dobrym ( zależy od chęci ) :P  W miejscu gdzie szyję i spędzam najwięcej czasu, utrzymuję zasadę – dopóki wszystko w miarę szybko znajduję i wiem gdzie leży, to znaczy, że jest porządek. Niestety do czasu.








W dniu kiedy po 15 min(!) szukania nici w konkretnym kolorze, znalazłam ją  wśród wstążek i koronek , uznałam, że czas najwyższy na porządne sprzątanie, organizację i „dekoracje”. Zacznę od najprzyjemniejszych rzeczy czyli dekoracji/dodatków etc. Dziś będą to pokrowce : na maszynę do szycia i deskę do prasowania. Do pierwszego pokrowca formy zrobiłam sama, w realizacji drugiego pomogła ściąga z łucznikowej książki „uszyj w jedno popołudnie” którą wygrałam w TYM konkursie :)



POKROWIEC NA MASZYNĘ DO SZYCIA





Z materiału w kropy wycięłam prostokąty :





Część 17/44 (górę pokrowca) spinam i przyszywam do największego prostokąta, prawą str do środka. Następnie 2 części 17/33 przyszywam do boków.






Następnie łącze małe prostokąty, krótszymi krawędziami do siebie 17/17 (górę z bokami)



Dołączam drugi duży prostokąt po przeciwnej str, przypinam po całym obwodzie i zszywam.



Dół podwijam 2 razy po 1cm i przeszywam.



Odwijam na prawą stronę i już mam pokrowiec :)



Można jeszcze coś na ten pokrowiec naszyć, zrobić kieszonkę, podszewkę w innym kolorze i mieć dwustronny pokrowiec, możliwości jest wiele, więc do dzieła! :)



POKROWIEC NA DESKĘ DO PRASOWANIA



Moja bardzo staaara deska naprawdę wyglądała tragicznie, nie mogłam już na nią „paczeć” :D Pasiasty materiał w zebry, kawałek gumki i mój problem znikł :)



Odrysowałam kształt deski na materiale, dodając sporo dodatku, ok 12cm.



Zaprasowałam brzegi na 0,6cm i jeszcze raz na 2,5cm.



Zszywam zostawiając ok 3cm otworu, wciągam gumkę i zawiązuje końce na supełek.



(wygląda to jak czepek kąpielowy dla jakiegoś wielkoluda) :P



Ale to nie żaden czepek tylko moja nowa deska! :D I to w ekspresowym tempie!



A Wy „ozdabiacie” swoje przedmioty codziennego użytku? :)



Pozdrawiam :)

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)