FBemailTwitterlinklink

23.06.2012

KONKURS ŁUCZNIKA


Muszę się przyznać że nigdy nie brałam udziału w podobnym konkursie, ale temat na tyle mi się spodobał że pomyślałam „czemu by nie spróbować?” . Nic nie tracę, a i nóż-widelec może uda się wygrać jakąś niespodziewankę :)










Tematem konkursu jest inspiracja filmem z wybranej kategorii. A tych jest aż pięć : western, melodramat, musical, science fiction i stare kino. Ja wybrałam fantastykę i film „Avatar” :)




źródło: filmweb.pl/avatar


Na sam początek narysowałam sobie wyobrażoną już kreacje :)





Materiał z odzysku jeszcze z czasów gry chodziłam do szkoły :) Szyłam z niego zaliczenie na lekcje projektowania. Powstała wtedy sukienka z długimi rękawami i duuużym kapturem a z przodu był spory dekolt, jakieś nacięcia i kilka zaszewek :P a z racji, że w tym projekcie dekoltu w zasadzie nie ma, nacięć również nie przewidziałam, trzeba było się ratować innymi sposobami :P I tak oto tył starej sukienki stał sie przodem nowej :D a rękawy i kaptur po zszyciu stworzyły tył :) wszystko odrysowywałam od formy bluzki przedłużając tylko dół.







Przód sukienki przed szyciem potraktowałam białą farba i szczoteczką, aby „kropeczkami” przypominała twarze naszych filmowych bohaterów :)






Do ozdobienia górnej części sukienki użyłam kawałka brązowej „skórki”, starego rzemykowego paska, kilku drewnianych koralików i złamanego druta do dziergania ^_^






A tu już gotowy projekt na „ludziu” :D





I na manekinie …





Konkurs trwa do 1 Lipca !! Jeśli ktoś jeszcze chciałby wziąć udział, odsyłam do wydarzenia po więcej szczegółów  —> http://www.facebook.com/events/454445817915779/



Pozdrawiam :)

K.

1 komentarz:

  1. pomysł baaardzo fajny ale wykonanie kiepkie... jednak jest światełko w tunelu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)