FBemailTwitterlinklink

14.06.2012

MIĘTA


Tak, tak, wiem :D Oklepany temat :P Bo gdzie człowiek nie spojrzy tam miętowe mgiełki i pastelowe spodnie :S Ale jak tu nie wpaść w szaleństwo, skoro bez konieczności wychodzenia do znanej sieciówki, znajduję sie taki skarb w szafie mamy?? ^_^







Bez kombinowania :P pozbyłam się rękawków a kołnierzyk ozdobiłam ćwiekami (pozostałości po sandałach :P )





Widziałam już wieeele razy ( i Wy na pewno też :P) tak ozdobiony kołnierzyk wiec nie zabłysłam pomysłowością, wybaczcie :^)






Pozdrawiam :)

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)