FBemailTwitterlinklink

23.05.2014

•••••




Na ostatnich łowach siostra pokazała mi kilka nowych ciuchlandów, w wielu był towar po 1zł więc coś tam udało się wygrzebać bez wyrzutów sumienia i płaczu portfela ;) Zdjęcie grupowe bo myślę, że każda z tych rzeczy pojawi się jeszcze w przybliżeniu tutaj lub na fejsie




1. Marynarka w kratę ze złotymi guzikami - 1zł
2, Dżinsy, jedne z wysokim stanem, drugie na kolejne boyfriendy - każde po 1zł
3, Czapki
•biała wełniana z pomponem - 1zł
•czarno-biała z napisem - 6zł (niestety się rozpędziłam i uprałam ją w wyższej temp. i się "rozlazła", nie wiem jeszcze jak ale trzeba będzie zwęzić)
4. Sportowe topy - każe po 4zł, granatowa bluzka z długim rękawem (z metką) - 1zł
5. Dresy na przeróbkę - 3zł

Na koniec szlafrok, który wzięłam przede wszystkim ze względu na fakturę materiału - 1zł




______________________________

Na dziś tyle a w następnym poście kolejna rzecz do pokoju :) 

______________

Pozdrawiam

Kinga 

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)