FBemailTwitterlinklink

8.03.2014

•••••



Ciągle nie mogę uwierzyć, że mamy początek marca i pogodę iście wiosenną, jak dla mnie super, zobaczymy czy zima da o sobie jeszcze znać, jak myślicie ? :) 
Z okazji tych plusowych temperatur powstały dwa frędzlowe topy :)
Fioletowo-niebieską koszulkę ze spranym już napisem "shit happens" kupiłam wieeki temu w sh, nie pamiętam czy w niej chodziłam ale po przeciętym ramieniu stwierdzam iż chciałam ją przerobić ...





... widać nie wyszło ;)

Obcięłam całkiem rękawki i obszycie szyi, wyrównałam ramiona i zszyłam






Dół koszulki pocięłam na wąskie paski




Następnie każdy mocno ponaciągałam i zrobiłam supełki





Pierwsza bluzka gotowa :)



W drugiej również zrobiłam frędzle i dodatkowo na co drugi nawlekłam drewniany koralik :)




Skróciłam odrobinę rękawy i też pocięłam w paski



Na przodzie koszulki była plama postanowiłam ją zasłonić, ostatnio powiększałam pościel i została mi palmowa poszewka z kołdry, wycięłam kawałek, podprasowałam brzegi i przyszyłam do koszulki :)




Palmy, frędzle, koraliki i mamy idealny top na wakacje :)



Fajne wyglądają z szortami ale z dołem od kostiumu kąpielowego jeszcze lepiej ;)




Lato przybywaj jestem gotowa  ☼ :P



Jeśli ktoś ma już koszulki z jakimś fajnym nadrukiem i nie musi nic zszywać, to do takiej przeróbki wystarcza tylko nożyczki, koraliki i trochę wolnego czasu, więc do dzieła! :) 

Tyle na dziś :)

________________________________

Pozdrawiam

Kinga

_____________

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że zima już jednak nie wróci :)
    Bardzo fajny sposób na frędzle, a bluzeczki nastrajają wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ta 2ga koszulka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna metamorfoza koszulki! Teraz frędzle w modzie, więc na lato jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super fredzle znow powracaja
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :) jestem twoją absolutną fanką ;)
    kiedy kolejny post?? bo już nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga :) Inspirujący :D Kiedy będzie nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)