FBemailTwitterlinklink

20.06.2013

Top z ćwiekami




Mini gorset, bralet, bustier top - nazw jest kilka ale każdy wie o co chodzi, mini topy ♥






Do stworzenia mojego, zainspirował mnie ten ostatni o fajnej fakturze tkaniny :) Użyłam leginsów w których już nie chodziłam



i ćwieków ze starego paska, zamek sobie darowałam z racji że materiał rozciągliwy, normalnie przez głowę go wkładam :P Kilka zdj w trakcie szycia







Jeśli same zechcecie sobie taki gorsecik sprawić (ja swój trochę zmodyfikowałam), formę i dokładny opis wykonania krok po kroku znajdziecie TUTAJ, uwierzcie mi, sama bym tego lepiej nie wytłumaczyła ;) a i wykrój sobie możecie pobrać i wydrukować, i wgl to chyba najlepszy wykrój na mini top jaki widziałam, więc naprawdę warto sobie zapisać, a nuż się kiedyś przyda :)




I nosić go możemy przeróżnie, warto mieć taki w szafie :)








___________________________________________________

Do następnego! :) 

☼ Pozdrawiam ☼

Kinga



18 komentarzy:

  1. Wyszedł ci po prostu świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe!

    Czym robisz fotki?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda!!! szukam czegoś takiego na wakacje pod mocno wycięte topy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) niestety ja nie potrafię szyć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajnyyyy zawsze chciałam jakiś taki mieć :( :P

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam niemal wszystkie Twoje posty, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wybór materiału! Szczególnie ujmuje mnie w takich gorsetach, że dość szybko się je szyje i świetnie pasują do ciuchów z wysokim stanem. fajne masz te spodenki w paski. U mnie też post o gorsecie, ale welurowym. Zapraszam!
    http://tosieskonczyszwami.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowy <3 szkoda, ze ja nie umiem szyć ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. @Violet
    @Anecia

    Nauka szycia może wydawać się trudna, ale tak naprawdę każdy może zacząć szyć, próbujcie dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest!!! ja się nie mogę zebrać, żeby zrobić "gorsetowy gorset" z wykroju jak się należy, wydaje mi się strasznie skomplikowany ;) jak na razie zrobiłam tylko top, który tylko przypomina gorset :P

    OdpowiedzUsuń
  11. *.* mega! świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym topie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka szkoda,że zobaczyłąm ten post dopiero teraz, a blog z wytłumaczeniem został usunęty :<

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :) Można dyskutować, radzić, pytać, krytykować i chwalić. Nie musisz spamować i reklamować swojej strony, jeśli jesteś na bloggerze czy google+ na pewno do Ciebie trafię ;)